ICON
Mark Twain
„Wiele rzeczy małych stało się wielkimi tylko dzięki odpowiedniej reklamie”.
Agencja PR
Dostarczamy kompletne, strategiczne rozwiązania komunikacyjne, przygotowane według światowych standardów i trendów: od pomysłu, przez analizy i strategie, po efektywne wdrożenie zaplanowanych rozwiązań.
SPONSORING I PRODUCT PLACEMENT
Odpowiednio dobrane działania sponsorskie pozwalają wzmocnić świadomość marki lub produktu wśród konsumentów. Pomagamy naszym Klientom w wyborze tych ofert sponsoringowych, które najlepiej wpisują się w jego strategię komunikacyjną i są najbardziej efektywne.
Doradzamy i prowadzimy działania w zakresie product placement. Współpracujemy z kanałami na Youtube, Instagram i Facebook o wysokich zasięgach i oglądalności, a szczegółowe statystyki pozwalają nam na precyzyjną analizę potencjalnej efektywność planowanej kampanii.
S. Black
„Public relations to sztuka i nauka osiągania harmonii z otoczeniem poprzez wzajemne porozumienie oparte na prawdziwej i pełnej informacji”
Audyty wizerunkowe
Nasze podejście do zarządzania wizerunkiem ma charakter strategiczny. Oferujemy dla naszych Klientów usługę analizy wstępnej, realizowanej w formie audytu wizerunkowego.
Efektem naszego audytu jest raport w zakresie aktualnego wizerunku oraz zestaw wytycznych eksperckich do dalszego zarządzania komunikacją marki/firmy. Audyty wizerunkowe realizujemy zarówno w obszarze komunikacji off-line jak i on-line.
Obsługa PR
Bieżąca obsługa agencyjna to stała opieka dedykowanych specjalistów oraz wsparcie strategiczne i kreatywne ze strony Zespołu Agencji. W ramach współpracy prowadzimy: stałe działania media relations – budowanie relacji z mediami, tworzenie interesujących treści – redagowanie i aranżowanie artykułów we wszystkich typach mediów, wsparcie komunikacyjne dla prowadzonych akcji marketingowych firmy, aktualizację medialnych baz danych, stały monitoring mediów oraz realizacje innych działań wspierających markę według bieżących ustaleń. Efekty naszych działań monitorujemy na bieżąco i raportujemy w ustalonych z Klientem okresach.
Kampanie PR
Koordynujemy, przygotowujemy i realizujemy różnego typu kampanie public relations. Jako cel strategiczny stawiamy sobie nawiązanie pozytywnych relacji pomiędzy naszym Klientem, a szeroko rozumianymi grupami docelowymi, czego efektem jest osiągnięcie wyznaczonych celów wizerunkowych i sprzedażowych. Prowadzimy zarówno kampanie o charakterze produktowym, jak i kampanie nastawione na osiągniecie określonego efektu społecznego.
Eventy PR
Pomysłowa i sprawna organizacja wydarzeń specjalnych decyduje często o osiągnięciu trwałej przewagi konkurencyjnej. Nasz zespół ds. eventów realizuje następujące zadania:
- kompleksową organizację wydarzeń promocyjnych,
- przygotowanie materiałów promocyjnych,
- obsługę strony internetowej wydarzenia,
- promocję w mediach i kanałach social media,
- pozyskiwanie patronatów medialnych,
- pełną obsługę public relations danego wydarzenia.
Produkt PR
Zajmujemy się markami od momentu wprowadzenia ich na rynek, przez wszystkie fazy ich życia – tworząc i umacniając ich pozycję.
Dzięki doskonałej znajomości obsługiwanych produktów, skutecznie budujemy zaufanie do nich i przekonanie o ich wyjątkowości. Nasz obszar kompetencji komunikacyjnej obejmuje:
- kompleksowe strategie komunikacyjne dla produktu/grupy produktów,
- doradztwo strategiczne w zakresie tożsamości produktów,
- launching i re-launching produktów,
- relacje z mediami,
- monitoring mediów,
- przygotowanie, realizacje i obsługę komunikacyjną eventów wspierających promocję produktową,
- niestandardowe, kreatywne rozwiązania komunikacyjne, tworzone indywidualnie dla danego produktu.
Akcje PR
Stawiamy na oryginalny pomysł, niestandardowe rozwiązania komunikacyjne i selektywny kanał dotarcia, a to daje nam sposób na skuteczną i efektywną akcję PR. Nasze realizacje świadczą o ich skuteczności, kreatywności i znajomości grup docelowych.
- Zaplanujemy,
- Zaprojektujemy,
- Zredagujemy,
- Zaaranżujemy,
- Zrealizujemy,
- Zmonitorujemy.
Zarządzanie kryzysowe
Kompleksowa strategia zarządzania marką obejmuje również opracowanie planu obejmującego komunikację w czasie sytuacji kryzysowych. W ramach wsparcia dla naszych Klientów naszych przygotowujemy i realizujemy:
- wykaz potencjalnych źródeł i obszarów zagrożenia,
- możliwe scenariusze i procedury postępowania w sytuacji kryzysowej,
- szkolenia osób dedykowanych w sytuacjach kryzysowych,
- pełną obsługę kontaktów z otoczeniem,
- przyjęcie roli rzecznika marki/firmy w czasie kryzysu.
Wykorzystaj moment
zapytaj o spersonalizowaną ofertę