ICON
Strategia komunikacji
Media społecznościowe znacznie zmieniły jakość i sposoby komunikacji marek z Klientami.
Media społecznościowe znacznie zmieniły jakość i sposoby komunikacji marek z Klientami. Otworzyły wiele miejsc, w których Klienci szukają kontaktu z marką, równocześnie niezwykle skracając oczekiwany czas odpowiedzi.
Wbrew pozorom spójna komunikacja w mediach społecznościowych nie jest łatwa. Wybór platform, jakie są dostępne, decyzja o obecności na nich (bądź rezygnacji z niej), przyjęcie określonego kierunku komunikacyjnego i utrzymanie spójności przekazywanych informacji nie są łatwe, choćby ze względu na mnogość serwisów, ciągłe zmiany, jakie w nich zachodzą, czy też zróżnicowanie grup docelowych.
Budując strategię komunikacji szukamy najbardziej optymalnych dróg dotarcia do odbiorców – nie zawsze obecność Marki na Facebooku jest najlepszym rozwiązaniem, a decyzja o byciu „wszędzie” najczęściej w szybkim tempie niesie ze sobą frustrację ze względu na brak czasu na efektywną komunikację na 10, czy 15 platformach.
Stąd w przygotowanym przez nas dokumencie i planie postępowania Klienci znajdują precyzyjnie wytypowane kanały, wraz z kierunkami i rodzajami działań ściśle powiązanymi z oczekiwanymi przez nich celami, tak, by za kilka miesięcy widzieli realne, mierzalne efekty swoich działań.
INFLUENCER MARKETING
Łączymy marki z Influencerami i Blogerami tworząc kompleksowe rozwiązania w zakresie Content Marketingu. Rekrutujemy i angażujemy Influencerów w działania reklamowe naszych Klientów na Instagramie, blogach i YouTube.
Odpowiadamy za jakość publikowanego przez twórców kontentu i maksymalizujemy efekty zasięgowe. Do każdej kampanii influencer marketingu dobieramy twórców tak, aby zagwarantować satysfakcję zarówno w kwestii liczby publikacji content marketingowych, ich jakości i zasięgu.
Wykorzystaj moment
zapytaj o spersonalizowaną ofertę